Saturday, March 17, 2012

Lara Fabian

O poveste nebuna, frumos de nebuna, a acestui moment. Dupa moartea sotului ei, caruia ii era dedicata aceasta piesa, Lara a spus ca nu va mai canta aceasta piesa niciodata. La inceputul recitalului, a incercat sa cante, insa nu aceasta melodie, publicul a reactionat si a inceput sa cante piesa, inlocuind "TE IUBESC" cu  "TE IUBIM". Un moment emotionat, foarte emotionant, de piatra sa fii si nu ai cum sa nu ramai impresionat. Doamnelor, domnisoarelor, domnilor - LARA FABIAN.

10 comments:

  1. Chitaristului ii curgeau lacrimile.

    ReplyDelete
  2. si mie mi-au curs cand am vazut interpretarea pe youtube acum ceva ani! e exceptional!!!

    ReplyDelete
  3. Chiar saptamana trecuta am vazut exact filmuletul asta pe youtube, dar nu am inteles pana acum ca publicul spunea : ”te iubim”. :)

    ReplyDelete
  4. imi pare atat de rau ca nu am reusit sa vad spectacolul :(
    melodia asta cred ca frange pe oricine...pe mine m-a frant...

    ReplyDelete
  5. Melodia mea preferata. Multumesc, Costin!

    ReplyDelete
  6. Imi place melodia si vazusem clipul, dar nu stiam povestea lui! Multumes Costin!

    ReplyDelete
  7. melodia e geniala! m-a impresionat foarte tare cand am auzit-o prima data!

    ReplyDelete
  8. Un cântec minunat, indiferent de istoria lui ! :) Se potrivește îndrăgostiților de oricând și de pretutindeni.

    ReplyDelete
  9. Un cântec absolut minunat! Mai mult decât o poveste de dragoste. E chiar dragostea însăşi, izvorând din inima acestei femei.

    ReplyDelete
  10. Su atención al detalle y sus claras explicaciones han hecho que este tema sea mucho más accesible. ¡Gracias! Clicks Por Segundo es un recurso excelente para los jugadores que buscan mejorar la precisión de sus clics.

    ReplyDelete

Atacul cu idei :