Sunday, May 27, 2012

Pegas



25 comments:

  1. Frumos cal înaripat :)
    Un cal năzdrăvan !!!

    ReplyDelete
  2. Imi cer scuze ca nu am fist atent si am gresit ora de start pentru inscrierea postarilor Life in Pictures

    ReplyDelete
  3. eu am avut BMX..:) tin minte ca varul meu avea un Pegas!

    ReplyDelete
  4. Ei...ce vremuri :)
    Mi-aduc aminte de Pegas, il vedeam la altii. N-am avut niciodata, nici n-am dorit, fiind fata :) M-am multumit sa invat sa merg pe bicicleta lui tata :)

    ReplyDelete
  5. Interesat unghi de fotografiat... Aripile cele verzi transforma bicicleta intr-un Pegas modern. Se si vede, de fapt, ca te-a dus pe aripile inspiratiei ! :)

    ReplyDelete
  6. Bună Costin!
    Duminică frumoasă îți doresc!

    ReplyDelete
  7. O duminica placuta ! >:D<

    ReplyDelete
  8. Frumos, Pegasul naravas care m-a trantit de cateva ori in copilarie :D

    ReplyDelete
  9. Nu se compara cu Pegasul meu din copilarie. Coboram scarile si bordurile ca in filme. :)))

    ReplyDelete
  10. Imi place fotografia, are culoare , iar atmosfera din jur pare destul de activa.Duminica placuta:)

    ReplyDelete
  11. ha,ha,ha...ce bine ai ales unghiul...da, chiar este Pegas !!!!... Ca sa fiu carcotasa: nu se asorteaza culorile !!! :)) Excelent titlul si fotografia !

    ReplyDelete
  12. Pegasul a fost un accesoriu nelipsit al copilariei mele! Era rosu si a invatat toata strada sa mearga pe el! :)
    O duminica placuta!

    ReplyDelete
  13. cat mi l-am dorit in copilarie!!! eram innebunita :)

    ReplyDelete
  14. Ce dor imi e de al meu! :)
    Zi buna!

    ReplyDelete
  15. LOL ! Ce usurare si supriza PLACUTA ! Cand am dat click pe titlul Pegas, aflat in blogroll-ul bloggerului Cleo (Alegerea Sophiei), deja oftasem si ma pregatisem sufleteste sa mi se aduca inca o data aminte in mod emotional posibil chiar sfasietor de inima de relatia mea personala cu caii, (mai ales ca venise vorba recent despre cai si pe blogul Pandhoraa). Am scapat de junghi in inima !! Ce m-am veselit cand am vazut bicicleta asta misto si inca si bleu (culoarea mea preferata, despre care chiar ma vaitam recent ca nu o prea vad asociata atat de des cat as dori cu teme optimiste in diverse productii artistice !), plus parca incadrata ea insasi de "aripile" alea de culoare galben solar ale placilor de surfboard ! LOL ! LOL ! NU STII ce TARE m-ai bucurat cu poza asta si m-ai facut sa zambesc ffff larg !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu am avut bicicleta Pegas in copilarie. Dupa tricicleta, am avut si am invatat sa merg pe 2 roti pe o bicicleta de culoare verde oliv oarecum militar, care habar nu am ce marca era, in nici un caz nu era de forma moderna, era de forma total clasica adult dar de dimensiune ceva mai mica, (posibil made in DDR sau USSR...efectiv habar nu am ?), plus, daca ma gandesc mai bine, eu personal nu am asociat niciodata ideea de bicicleta cu ideea de cal, pt ca, desi copil crescut la oras, eu deja stiam cum erau caii adevarati, (desi pe primii de aproape de tot la nivel de interactiune personala cu ei nu i-am vazut decat pe la vreo 10-11 ani, cand deja stiam sa merg pe bicicleta pe 2 roti de ceva vreme, si erau de tip salbatec, abia ulterior, in adolescenta, intalnindu-ma si intercationand eu personal cu cei domestici de aproape), dar in general, chiar si la varsta primei biciclete, aveam o cu totul alta imagine mai concret realista in gandul meu despre cai, chiar si ulterior cei mitologici numiti Pegas. De aia nu as fi asociat niciodata numele Pegas cu o bicicleta in mintea mea, de unde si surpriza mea placuta !

      Delete
    2. Zau, vazand in ce fel cu adevarat talentat-creativ pozezi tu diverse obiecte de tip unealta manufacturata de om, mereu imi face placere sa am oportunitatea TOTAL relaxanta si chiar posibil utila mie personal de a avea oportunitatea de a ma gandi la obiectele-unelte in mod oarecum copilaros naiv total relaxat, pt ca de obicei pt mine obiectele de tip unealta, fie ele chiar insasi jucarii posibil asociate cu activitatile profesionale de joaca ale copilariei, au fost si sunt de obicei chestii ff serioase legate de efort de utilizare cat mai profesionala, cf diverse specificatii destul de rigide + norme de protectia muncii, intretinere adecvata, un adevarat chin !

      Si abia vazand poze din astea facute de tine, imi mai aduc aminte ca este OK sa ma gandesc la diverse obiecte-unealta utilizabile pt activitati de pura relaxare nelegata de absolut nici un efort profesional ! (ma rog, in afara normelor prioritare de protectia muncii, de ex purtat casca pe cap obligatorie la toti biciclistii, intretinerea + folosirea corect igienica a tuturor sex-toys in caz ca se folosesc din astea in scopuri de relaxare la nivel adult, etc)...ceea ce poate spune destul de multe despre faptul ca eu personal nu prea am avut niciodata imaginatia sau obisnuinta de a utiliza ff frecvent diverse obiecte-unealta la nivel total relaxat fara griji, eu fiind mai mereu preocupat cu serviciul, chiar si cand eram mic, de ma chinuiam sa aflu cum sa folosesc in mod corect, etic + competent profesional, diverse jucarii, ulterior chiar dezvoltand un oarecare scepticism fata de calitatea si utilitatea diverselor sex-toys disponibile azi pe piata, etc.

      Delete
    3. Asta e, nu am ce sa fac, din punctul meu de vedere total neimaginativ necreativ, obiectele-unealta sunt totusi obiecte si trebuie sa avem mereu grija cum le folosim, si cum le intretinem, fie ca sunt vehicule de transport, roboti, animale de plus, papusi, etc., chiar daca e TOTAL total OK misto-placut la nivel de promo diverse unelte, inclusiv jucarii, sa facem sau sa admiram poze din astea real creative care sa le releveze si calitatile ergonomice de utilizare in mod cat mai relaxat, si detaliile de design atragator, etc.

      Sper sa reusesti sa ai cat mai mult succes in cariera lucrand si ca fotograf promo advertising vandut diverse unelte, pt ca in mod real, sincer cred, ca ai putea fi realist considerat un lucrator deosebit de valoros pt orice companie de advertising vanzari de unelte, inclusiv, sunt sigur, echipament industrial serios, din lume.

      Delete
  16. Faină poză! Fratele meu a avut un Pegas la fel ca cel din fotografie. Era grozav de frumos şi putea fi ridicat uşor pe o singură roată, făcând acrobaţii spectaculoase.
    Numai bine, dragă Costin! :-)

    ReplyDelete
  17. Ehe, copilaria noastra. Cine avea pegas era tare in vremea aceea.

    ReplyDelete
  18. Greetings from Canada! Thanks for stopping by my blog and taking the time to leave a comment.

    ReplyDelete
  19. Vremuri vechi .... cu bicicleta asta mi-m spart capu :-w

    ReplyDelete

Atacul cu idei :